Storstrøm Støtter – Sammen styrker vi fællesskabet

Få flere penge i klubkassen ved at henvise gode, lokale kunder til Storstrøm Forsikring.

Hos Storstrøm Forsikring tror vi på stærke fællesskaber. Derfor samarbejder vi med lokale foreninger, klubber og initiativer, der gør en forskel i vores område. Med vores koncept ”Storstrøm Støtter” kan I som forening få et økonomisk tilskud – samtidig med, at I hjælper os med at komme i kontakt med nye, lokale kunder.

Her kan du læse mere om, hvordan det fungerer.

Konceptet er simpelt

1. Henvis kundeemner

Send potentielle, lokale kunder i vores retning, så de også kan få gavn af vores personlige rådgivning.

2. Dialog om forsikringer

Vi tager en dialog om deres forsikringer og dækninger - og sammensætter et godt tilbud.

3. Penge i klubkassen

Jeres forening modtager støtte for hvert afholdt møde og ny kunde hos Storstrøm Forsikring.

Partnerskaber der støtter lokalt

Hvordan kan et samarbejde se ud?

Der er mange måder, samarbejdet kan foregå på:

  • 📝 Henvisningsliste: Del en liste til træning, på klubbens møder eller via jeres interne kanaler, hvor interesserede kan skrive sig på.
  • 💻 Onlineformular: Vi kan oprette en simpel formular, som I kan dele på jeres hjemmeside, Facebookside eller i nyhedsbreve – hurtigt og nemt.

  • 📞 Ringeaften: Vi aftaler en aften, hvor nogle af jeres medlemmer ringer ud til familie, venner eller bekendte og fortæller om muligheden for at blive kontaktet af os.

Det kræver ikke det store, men det hjælper, hvis der er én engageret person i klubben, som står for koordineringen og kontakten med os.

Hvad får min klub ud af det?

Vi værdsætter den gode dialog og lokal opbakning. Derfor støtter vi med følgende:

  • Et fast beløb for hver henvisning, der bliver til en kunde hos Storstrøm Forsikring – og som tegner hovedparten af sine forsikringer hos os (mindst tre af følgende fire: hus, indbo, ulykke eller hus).
  • Et mindre beløb for hvert afholdt møde (fysisk eller telefonisk) – selv, hvis der takkes nej til tilbuddet i sidste ende.

Det betyder, at jeres indsats hurtigt kan blive til et solidt bidrag til f.eks. nyt spille- eller træningstøj, træningsudstyr, sociale arrangementer, turneringer eller træningslejre.

Partnerskab med Storstrøm Forsikring
Partnerskaber der styrker fællesskaber

Derfor gør vi det

Storstrøm Forsikring er et lokalt, kundeejet selskab, og vi tror på, at stærke fællesskaber skaber tryghed – både i forsikring og i foreningslivet.

Når vi støtter lokalt, er det fordi vi gerne vil give noget tilbage til de mennesker og det lokalområde, som vi selv er en del af. Det har i øvrigt været vores mantra gennem mere end 180 år.

Med Storstrøm Støtter står vi skulder ved skulder og hjælper jer til success – både på og uden for banen.

Ingen skjulte hager – kun fælles gevinst

Vores gode, lokale kunder deler vores værdier. Og vi er sikker på, at der er mange flere derude, der har det på samme måde. 

Vi synes, at alle fortjener ordentlig rådgivning om forsikringer og har krav på at blive behandlet godt. Derfor er man aldrig et nummer i køen hos os, men får som kunde tildelt en personlig rådgiver. 

Som kundeejet selskab skal vi ikke tjene penge til aktionærer, og derfor vil et eventuelt overskud altid komme vores kunder til gavn.

Partnerskaber der skaber succes
Partnerskaber der giver resultater

Vil du høre mere om Storstrøm Støtter?

Er du nysgerrig på, hvordan et samarbejde kan se ud for jeres klub eller forening? Send os en mail på samarbejde@storstrom.dk med dine kontaktoplysninger og fortæl lidt mere om din klub – så tager vi en uforpligtende snak om mulighederne.

Hvad siger vores kunder om os?

Hyppige spørgsmål

Hvad betyder det at henvise et kundeemne?

Når et klubmedlem, en forælder, en nabo, en kollega eller en helt femte bliver anbefalet at tage en snak med os om deres forsikringer, så kalder vi det henvisning af et kundeemne – altså en mulig kunde hos os.

Vi håber altid på en god dialog med potentielle kunder. Der kan nemlig ofte være bedre dækninger at hente, penge at spare – eller måske ovenikøbet begge dele. Der kan være tilfælde, hvor vi ikke kan matche pris eller dækninger, og det er naturligvis helt fair at slutte dialogen der.

Det er ikke en betingelse at tage imod et tilbud for at få støtte fra Storstrøm Forsikring. En telefonisk dialog eller et afholdt fysisk møde vil udløse støtte på et mindre beløb. 

Vi er altid glade for at få flere nye, lokale kunder ind i vores fællesskab, men der er naturligvis ingen tvang om at takke ja til tilbuddet.

Nye kunder der tegner hovedparten af deres forsikringer (mindst tre af følgende fire: hus, indbo, ulykke eller hus) hos os vil udløse et fast beløb til klubkassen.

Vi sørger naturligvis for hele tiden at holde styr på, hvem vi taler med – og hvem der vælger at blive kunder hos os.

Der afregnes løbende – typisk én gang om måneden, så I hurtigt vil kunne mærke effekten af jeres indsats med at skaffe nye kunder til Storstrøm Forsikring.

Hvad venter I på?

Hvis du tænker, at Storstrøm Støtter er det helt rigtige for jeres klub eller forening, så tøv ikke med at sende en mail til samarbejde@storstrom.dk. Fortæl lidt mere om din klub og husk at angive dine kontaktoplysninger – så vender vi hurtigt tilbage til dig og får en snak om mulighederne.

Vi håber at få lov til at støtte din klub eller forening!